torsdag 31 december 2009

Gott Nytt År!

torsdag 31 december 2009

Önskar er ett Gott Nytt År!

2 kommentarer:

Eldh sa...

Gott Nytt År!

japp sa...

Heeij.. Goo fortsättning på dej.. å dogzen såklart..Så roligt att de gått så bra för er på utställningen. Men inte vet jag.. stor kedja, inte ska man väl ha de.. vanligt retrieverkoppel, hade jag.. men i den riktiga schäferutställningen, där går det visst vilt till.. huuga mej, gå på SKK.s utställningar där är det lugnare..schäferhundklubben har ju speciellt sätt att ställa ut på. Visst är de ju kul å få "riktig" bedömning av en riktig schäferdomare, men annars kan ju skk-utställningar räcka..det är bra ändå. Själv har vi inte testat annat..ska inte ställa ut mer.

Så bra att du börjat få väck din skräck av schärfer.. jag både förstår och inte förstår varför just schäfer hos många är så hemska..men det tror jag nog du me ser att de är otroliga hundar, på ALLA sätt å vis.. inga mer moster än nån annan, liten som stor.
Usch, vi som schäferägare får ta mycket skit varesig vi gjort nåt eller inte.. det har vi fått erfara..tyvärr!
Hoppas du får bort iaf nästintill all skräck .. du lär ju träffa på mer schäfrar på utställningar, där kan du öva.. himla bra.

Har du några nya kort på tjejen..så får man se.. skulle vara skoj.
Hoppas du får en fin dag.. nu ska jag kika till degen som jäser.. ska väl in i ugnen.. kram på dej. Helén å flocken.

 
◄Design by Pocket