onsdag 29 juni 2011

Till mina valpköpare!

onsdag 29 juni 2011
Jag skriver ett STORT TACK till er alla.
Jag fick ju 17 valpar i tre kullar.
Stina fick åtta, Alice fick sex och Lottie fick tre.

Jösses så supertrevliga ni alla har varit. Mitt kök känns nu tomt!
Jag är ödmjuk inför er alla underbara och hoppas nu att ni hör av er med bilder.
Och hälsa på med förståss så jag får se hur småttingarna utvecklas.

Och jag förundras över en otrevlig människa från Sjöbo, hon var så otrevlig så kemin mellan oss gick isär direkt och hon fick inte ens komma in och titta på valparna. Jag har träffat många människor i mina dagar men denna tog verkligen priset....
Sammanlagt blev det två stycken som jag sa nej till.

Betty "kvicksilvret" Boop, kommer jag nog och sakna allra mest. En liten skit med STOR personlighet.

Jag tackar er, för utan er har jag inte kunnat njuta av denna underbara valptid.

Som ni förstår så tar sjutton valpar mycket av ens tid så jag har väl missat att svara på ett och annat mail, jag hoppas ni ursäktar mig och hör gärna av er igen isåfall.
Och jag skriver ännu en gång att jag har bytt internetleverantör till 3 och därmed fått ny mail : gardenia.gardens.sheltie@gmail.com

Och jag tackar A-C som har hjälpt mig med namn till dom små liven. Hmm...fast jag lyckades strula till det ändå...en tik och en hane fick samma namn....men det gör inget för det är microchipset som räknas.
A-C om allt går väl kommer det en trf kull runt den 10 augusti. Så vässa pennan igen :-)

TUSEN TACK










0 kommentarer:

 
◄Design by Pocket